TrueefiL

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Felicia - 27 juli 2011 20:14

Har kommit fram till att jag har tappat all inspiration för tillfället. 

Så att bloggen har blivit en aning tråkig. Eller vad tycker ni egentligen? 

Liksom hur kul är det att veta massa strunt som billiga bindor. Och övrigt om mig och katten. Och detta med sång?


Så i två dagar har jag bara suttit och sjungit sönder rösten... Så igår kväll ja runt 23.00 Eller något så var jag tvungen att spela in mig själv, för att höra hur jävla dåligt det verkligen lät.... Och ja. Kan säga såhär, jag höll på att skratta ihjäl mig! Bokstavligt talat också... Sen har jag lovat mig själv att aldrig aldrig någonsin mer sjunga så att någon hör.... Och då skall Musiken vara hög om jag skall sjunga med folks närvaro.... Det sjuka med denna "video" är att min röst blandar sig sjukt mycket med han som sjunger...  Och inspelningen är dålig då telen var på MMS vänlig.  Hörs verkligen att rösten blir dåligare och dåligare under klippet.! He he! Enjoy! 



Av Felicia - 27 juli 2011 18:42

Bosse Tissans första dag hemma på filmen... Här kommer några bilder på henne som jag tog två dagar irad kan man väl säga... 


Och jag fattar inte varför katter skall vara så livsfarliga? Bosse Tissan älskar ju att ballansera på balkongräcket. 


Fick dock aldrig bild på när hon hängde under påsen.... helt upp och ner. Eller ah bakbena i ena sidan av påsen och frambena i andra... Såg jävligt kul ut... och hon får egentligen inte leka med påsen så när hon såg att jag såg kom hon och såg söt ut som är på bild nr 2...

     




Av Felicia - 27 juli 2011 16:31

Dagens bra fynd i akut läga fick bli euroshoppers bindor för 6,50:- 20st i en förpackning och är faktiskt mer än okej enligt mig. Brukar annars alltid köpa ett annat märke där det är kanske 10 st för 20:-... :) 


Så man är faktiskt lite nöjd i alla fall... Ha ha. Men usch dessa PMS tanter asså.  (ej sådan ännu) Bara glad glad glad och trött.   Fast det skall väl pojkvännen vara glad över, men åh andra sidan så jobbar han ju och träffas inte förens på fredag ändå =)


Inte ens sugen på att röka så bara possitivt idag. Dock skall jag köpa p-piller för att stabilicera P-staven jag har, för 25:-.... 

Av Felicia - 27 juli 2011 12:00

Personligen tycker jag inte att Swedbank är dem bästa på att skicka ut pengar. 

Till en början kunde man ha pengarna inne redan vid 10.00 på morgonen. Men nu så är det bara att vänta tills klockan blir, 14.00... 


Sen är dom ju inte dom bästa med att prata med om något skulle krångla.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards