TrueefiL

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Sport!

Av Felicia - 29 juli 2011 21:51

Hejsan underbara folk... 

Idag lurade mig pojkvän iväg mig på att kolla på Amerikansk fotboll.

Och det blev några bilder på Göteborg/Lidköping mot Arlanda Jets(STHLM)

Som vanligt fattar jag inte det minsta av sporten.. Men det blir bättre och bättre.  (Gbg/Ldkp =Blåa)

(Är ingen sport människa.) Vi kollade aldrig klart på matchen då älskling bla blev irriterad på nr 11. Men i största allmänheten på Gbgarna.   

Själv så satt/låg jag i solen större delen av matchen. 


Vad föredrar ni för sport?


 

Ps: tagit bilden ovan från... www.marvels.se/U-17/bilder...


Tagna själv under!

     

Sköt om er!

 
 
Hanna

Hanna

30 juli 2011 10:14

Jag är inte heller en sportmänniska, men göteborgare är jag så jag antar att han blev sur på göteborgarna för att de var för bra ;););)?!
Angående din fråga: Blodkärlen i underlivet blir ju ofta ytligare och skörare om p-stav används. Så det är ju inte riktig mens men blödningar, visste dock inte att det gick att stabilisera det med nevoletta. Använde de p-pillerna förut men jag är verkligen inte bra på att att regelbunden ta tabletter så jag började med pstav istället. Hade inga problem det först 1,5-2 åren men sen dess har jag haft blödningar med jämna mellanrum. Har även bytt pstav till en ny. Men tror att nästa gång så skall jag byta till ett annat preventivmedel :)
Ha det bra!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

30 juli 2011 10:27

Det var det att göteborgarna/lidköping gav upp när dom var en meter från den som sprang med bollen och gjorde massa misstag så dom låg under rätt rejält ett tag. Sen så körde dom typ bara pass spel. Men dom vann (metrar) på den gången dom körde springspel... :) Så vitt jag förstog det.. men åh andra sidan fattar jag inte mycket så kan ju inte skriva för mycket heller =)

Ja men du kan ju testa att stabilisera med p-piller. Jag var inte den bästa innan eller är inte det än idag att ta regelbundet. Men jag gav det ju ett försök med att försöka få allt med p-staven att bli bättre med Neovletta. Så jag hoppas på positiv respons nu =)

Sköt om dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards