TrueefiL

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Felicia - 11 augusti 2011 14:28

Ja inte ni inte viste det så för ett tag sedan kom min katt på att det är bra kul att skrämma mig. Även min pojkvän gillar detta. Men nu skall jag berätta nattens exident. 


Runt 1 tiden rökade jag sista cigen. och sen sova. 

Gick på toa och Bosse Tissan for in i gamla sovrummet. Men när hon såg att jag gick på toa sprang hon in där med och gömde sig bakon kattlådan och drapperiet. Såg att det lyste bus i hennes ögon så jag viste vad jag skulle råka ut för. Så jag gick från toa. Släckte ner och runt sängen och skulle precis upp i sängen med sista benet då hon kom från ingen stans och flög på hälen. (utan klor) Skrek till och trodde jag höll på att dö! Det var nästan så tårarna kom och nu ljuger jag INTE! Sen hoppade hon upp i fönstret och gömde sig bakom gardinen. och jag sa nu räcker det, jag vill inte dö i förtid he he. Sen förstog hon hur bra hon lyckades så hon kom sen och la sig i sängen med mig för att sova... He he. 


Hon skrämmer en när man minst anar det. Fast nu viste jag om det men tja, när hon kommer från ingen stans så är det svårt att inte bli rädd. Sen hatar jag sängar-utrymmet under när det är mörkt i hela lägenheten. Vet inte riktigt varför men aja =) Det får bli lite bilder på Bosse Tissan som avslutning. Samt när hon bär iväg på en leksak... Som jag tycker är lite stor för henne, konstigt nog gillar hon att bära runt på sina leksaker. Och leka med fotbollar. =) he he...


     Lill tissan brukar även ligga och kolla på film med mig.!Strax efter jag tog kortet somnade hon =)     

Av Felicia - 11 augusti 2011 12:41

Har ni tänkt på en sak? Alla dessa beroenden som folk får på grund av att sverige har då mycket. Allt från sammla på massa saker, till rökning, te, kaffe, alkohol, eller bara träna för att "vara perfekt"... 

Jag tycker att alla är perfekta och unika som dom är! oavsett utseende, storlek, bakgrund. Alla är lika mycket värda och alla kommer vara lika dana när vi dör. visst man kan bli lite sne på hur vissa folk är och beter sig i samhället men det är så dom är. Dom kanske till och med vill vara så?... 


Jag blev så irriterad på mig själv innan när jag kom hem från att ha varit på posten och affären. Jag skulle bara kolla om mitt paket kommit så jag kunde hämta ut det på ICA. Jag skulle BARA köpa bland jouiser på ICA men det blev ett paket cig med. JAG SKULLE SLUTA OCH HAR INTE RÅD TILL ATT KÖPA FLER! Men det är ju det jag är beroende och svårt att bara sluta. och desto mer man tänker på att man inte har råd och måste sluta nu efter detta paket så rökar man ännu mer. Det är helt sjukt vad det kan göra med en människa.... *suck* ha ha Det är ändå lite skrattretande. 


Men det är så. En te drickare kan inte leva utan te. Lika så med kaffe drickare. Till och med cola.

en alkholist kan inte vara utan alkohol.

En som är beroende av att träna kan inte vara utan gym eller att tillbringa MINST en timme varje dag till att träna på något vis, ute och springa, cykla, gå vad som =)


Sköt om er alla.  Nu skall jag sätta mig lite med matteboken innan jag skall övertala mig själv med att orka plocka ihop tvätten och gå ner till den ÄCKLIGA källaren. Kanske kan fixa bild på vägen ner på den sedan. =) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards