TrueefiL

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Felicia - 27 augusti 2011 10:02

Ja alla brukar vakna på morgonen på olika vis. Alla har olika rutiner. Vissa har inga alls men det har konstigt nog blivit en rutin. MÅnga har att dom sätter igång kaffe eller te. Andra går ut och rökar andra släpper/går ut med hunden. Ja det finns så mycket. 
Sen så blir alla bra irriterade om dom vaknat på fel sätt.!


Jag var vaken hela natten. Sen fick jag en sådan huvudvärk så jag somna vid 06.00 Vaknade runt 9.00 igen men somnade om. 09.45 ja då lystes bokstavligt talat HELA lägenheten upp OCH fönstrena skaka av en jävla smäll. + taket inne i tv/sovrummet. Först blev jag helt ställt och tänke: VAD I HELVETE VAR DET!? Sen märkte jag snabbt att det var åskan då det hände igen och denna gång när jag var lite mer vaken, så bara till att dra ur både tv (med spel osv) Och datorn och ljudet i lägenheten... Så ni sitter man på datorn tills batteriet är slut.  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards