TrueefiL

Alla inlägg under september 2011

Av Felicia - 28 september 2011 18:24

Ber om ursäkt att jag ännu en gång är dålig på att både uppdatera och läsa/kommentera era andras bloggar. 


Men saken är den att jag har mycket att tänka på. Och känner mig ständigt slut. 

Har skrivit på det nya konstraktet och hyresvärden skulle komma idag och hämta uppsägningen men ICKE då... Först skulle han komma 08.00 i morse men om han glömde det skulle han komma på kvällen. men ingen hyresvärd har synts till hela dagen... Men han har varit i huset bredvid.. *inga kommentarer* 

Och ändå har han INTE  fixat det HAN sagt att han skulle göra. Blir bara mer och mer trött på honom men glad för att jag kommer här ifrån. 
Det tråkiga med det hela är att Jag ska vara ute den 31-december... Som tur är kunde jag flytta in ca 2 veckor tidigare i den nya lägenheten så att man slipper ta det vid jul och nyår. Men man vet aldrig vad som sker!!!!

Sen så kanske jag kommer iväg tidigare om hyresvärden hittar någon som skall flytta in efter mig.. Men ja, man ska nog inte hoppas för mycket... Lika bra att låta det bli en glad överraskning om den dagen nu blir. He he. 

Bosse tissan var för söt idag, hon låg och vila på den klösmöbeln killens mor köpt till henne och lekte sedan skjuten eller något ha ha, hon låg så i ca 1-2 minuter... Ha ha.! 


Får hoppas på att allt är bra med er alla. 

Sköt om er! 



   

Av Felicia - 21 september 2011 15:47

Flickan du nyss kallade fet? Hon överdoserar på bantningspiller. Den flicka du kallade ful? Hon tillbringar timmar med att sminka sig och hoppas på att folk kommer att gilla henne. Pojken du fällde precis? Han blir misshandlad hemma. Den där killen du gjorde narr av för att han gråter? Hans mor är döende. 

 Värld att sprida om man är emot mobbning!

Av Felicia - 21 september 2011 10:08

Nu blir det ett snabbt inlägg... Hade första ringningen på 8.30 sen 09.00 09.15 09.00 så startade grannen musiken, dansmusik eller vad det är så hon hjälpte mig att inte somna om... Har möte om ca 5 minuter hemma hos mig. Så ja nu måste jag kila iväg rån detta inlägg.... 

Har för övrigt vaknat varje halvtimme... Så är rätt jävla seg... 

Men men sköt om er kommer nog tillbaka senare idag och skrivet något inlägg.. 


 

Av Felicia - 13 september 2011 23:51

När jag ändå håller på att skriva inlägg kan jag väl skriva lite till... 

Jag skall troligen flytta! Kontrakt skall skickas hem till mig så att jag kan skriva på det och skicka tillbaka. Lite långt att åka för att skriva kontrakt då det är 8 mil bort... Och det var den hyresvärden där som nämnde det först... Så jag skall bli mer lant bo än vad jag redan är i denna höla. Dock finns det mer negativa ting där men inte stora alls. (Finns ingen affär i samhället)... Sen är man lite tveksam för att jag inte orkar flytta samt att jag då skall vara ute ur denna lägenhet 1 januari som senast! *usch* Mitt i nyår och allt. Men som det är planerat (om inte denna hyresvärd hittar en hyresgäst tidigare) Så flyttar man alla saker ca 1 vecka innan och städar som en jubel idiot 1 januari!  


Det kommer bli en större 2:a och på första våning. Så tissan kan ev gå ut (om jag vill det och om hon inte klarar av att vara inne)  Skog bara några meter ifrån och tyvärr inte jätte långt från väg men längre bort där än här! + mindre trafik på den vägen... 


Sen skall jag prata med soc då så dom inte skriver över mig till Falköping. Och att jag kan ge dom hyrans summa och allt som är där borta... Phju! Sen skall jag snabbare änb kvickt kontakte socialen där borta. Schit vad mycket det blir... jag hoppas innerligt att jag klarar av all stress! och allt det psykiska!!!!! Tycker nästan att jag har flyttat så det räcker och blir över snart!!!! Man skall inte behöva flytta mer än vad man är gammal? He he... Dock alla flyttar har varit med förre dett familj... Detta kommer bli mi 3 flytt själv. om man kan kalla flytt nr 2 som flytt? 2 meters flytt... 


Tack och hejdå för ikväll/natt. sköt om er!

Av Felicia - 13 september 2011 23:43

Som min granne på minnde mig om där hon fråga hur det har gått med allt med p-staven och gyn och det dära. 

I söndags kväll och natt hade jag feber så jag bokade av mötet på gyn på morgonen i måndags. Då jag inte alls mådde bra. Hon jag pratade med där sa att Ungdomsmmottagningen kommer höra av sig angående gravtest då detta var bra om det gjordes nu i veckan. (har ej hört något där ifrån)... 

Well well, senare samma dag kom min efterlängtade mens. Glad för detta.* ja sjukt att säga så om något som är så jobbigt.* Men nu vet jag i alla fall att jag inte är gravid. Visst man kan vara det ändå men tror inte detta då de flesta av syntomerna försvann förra veckan. Så jag skall ta tag i att prata med UM angående p-staven, om det ens är rätt och i fall jag skall byta till något annat heller hur man nu skall göra... 

Men jag kan inte göra något föns jag fått in pengar och kan fylla på telen så jag kan ringa samtal... Så här står jag. Men att i bakhuvudet och frågor kring vad som vart som de va. För magen är mer normal nhu. Visst lätt svullen på grund av  mensen men ja, ni förstår nog..! 


Sköt om er! 

Av Felicia - 13 september 2011 19:40

Fanns en fråga som man kryssar i vad man är. Svensk, finsk osv. Ett alternativ var "STOLT SVENSK" och då till mina tankar om just det svarsalternativet.


Hur kan man vara stolt svensk med tanke på hur sverieges situation är? och framför allt all kriminalitet? Med våldtäkts män och pedofiler, missbruk osv? Jag är ändå glad över att vara svensk! Men är ingen stolt svensk för det.

Visst när man svarar på en sådan som skickas runt bland vänner kanske man inte tänker mer ingående på hur just sverige egentligen är. Det som förvånar mig är att ändå 305 Personer ännu svarat "stolt svensk". Jag skulle vilja veta hur de personer tänkte. Eller om dom bara tänkte på "rasen".....


Kan hålla med om att sverige kanske har en hel del som är bättre än i vissa andra länder. 

Av Felicia - 9 september 2011 10:51

ber om ursäkt för dålig uppdatering och noll intresanta inlägg... Idag skall jag åka och kolla på 2 lägenheter och sen vidare till Killens syster och sova där då vi skall vara barnvackter till 2 underbara ungar :) Mer eller mindre jävliga men det har med åldern att göra =) 6 och 3år (fyller 4).... 

Bosse tissan skall följa med dit och får då leka med en kill katt i ungefär samma ålder. Skiljer kanske en vecka? Aja... Åter kommer väl senare när jag kommit hem. Så kanske jag skriver mer =) 


Sköt om er! och jag får önska er alla en trevlig och bra helg=) 

Av Felicia - 7 september 2011 14:22

Alla som bloggar skriver oftast om olika saker. Och skriver man om samma så blir det ändå olika. Då alla har sina olika syn på saker och vissa vågar skriva mer personligt om vad dom tycker och tänker. Det finns så otroligt många olika kategorier på bloggar så det är inte klok. Många skriver om sin egen vardag. Andra skriver om nyheter andra om sina barn. Ja helt enkelt allt möjligt. Sen finns det ju dom som varierar mycket, allt från sig själva, till andras bloggar till nyheter osv.  


Det är hela är bra tycker jag... Så slipper man gå in på en blogg och nästa blogg där dom skriver exakt samma saker. Något som irriterar mig i största allmänhet är att MÅNGA kopierar de som andra skrivit och lotsas att det är dom som skrivit det. Det tycker jag är fel. sen finns det ju många som helt enkelt tar andras identiteter. Man blir så arg på dessa folk!!!


Sköt om er!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards