TrueefiL

Alla inlägg under december 2011

Av Felicia - 19 december 2011 16:20

Som överskriften lyder. 

Ska börja med att förra söndagen började jag få stötar från diskhon. Så förra måndagen ringde jag hyresvärden... 

Sen dess har jag inte kunnat diska. Och har jag tur kan en elektriker komma i veckan annars får jag vänta och få det fixat efter jul... Suck... Diskade inne hos min snälla granne idag... Och de lilla hon hade. 


-----------------------------------


Sen det som hände på törebodas katthem är fan hemskt! 

Det började brinna så 80-90 tal katter dog. Troligen av röken...... 

Det är så jävla tragiskt!!!! Liksom dom katterna som bodde där fick en andra chans och dog av elden! 

Om det är en IDIOT som tände eld på det hela hoppas jag verkligen att den får sitt straff!!!!

Av Felicia - 14 december 2011 22:10

Ja en liten uppdatering, Bosse Tissan har fått 2 kompisar. 

En hona som kallas för "Lill Skiten" och en liten kille som källas både "blacki" och "svartis!..


=) 

Av Felicia - 4 december 2011 15:35

Ja nu är det ju inte många dagar kvar till jul. Vad önskar ni er i julklapp? 


Mycket som hänt det sista. Varit bla hos veterinären med min katt då hennes svan på ett ställe blev jätte svullet och skrek när man nuddade vid den delen så hon går på antibiotika. Visade sig att hon har blivit biten av en annan katt... varit i bråk eller något. Men hon är absolut inte den som bråkar, sen så gick det en katt här som var aggresiv och anfall/jaga min katt och grannens i andra trappuppgången... Suck... Men nu har jag inte sett honom på några dagar! 


Det har varit stressigt och JAG jag av alla har köpt en plast gran och pynt till den. Men den är inte uppe ännu ha ha ha... Och jul ångesten ökar för varje dag. Var även tvungen att skriva en önske lista till pojkvännens föräldrar och det stressade mig ännu mer. Sen vill jag faktiskt skicka en liten present till mi syster dotter. Men vet itne riktigt hur jag ska göra. Får se lite mer med ekonomin osv. =) 


Har ännu inte tagit några bilder på lägeheten men ska försöka komma ihåg detta när jag städat igen ha ha =) 

Ka itne skriva så mycket mer vill ni veta något är det bara att fråga så kan jag skriva svar på det i ett inlägg. Men detta är en lätt uppdatering. =) 


Umgås mycket med min granne dörr till dörr och killens bil har pajat! Han har bara kört med den ca 1000 mil sen han köpte den och nu får dom boxera in den till Åkesson i morgon så får dom försöka fixa den... Denna kille har bara otur med sina bilar :( 


Sköt om er! KRAM

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards