TrueefiL

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Otur vid juletider! stötar & Töreboda katthem.

Av Felicia - 19 december 2011 16:20

Som överskriften lyder. 

Ska börja med att förra söndagen började jag få stötar från diskhon. Så förra måndagen ringde jag hyresvärden... 

Sen dess har jag inte kunnat diska. Och har jag tur kan en elektriker komma i veckan annars får jag vänta och få det fixat efter jul... Suck... Diskade inne hos min snälla granne idag... Och de lilla hon hade. 


-----------------------------------


Sen det som hände på törebodas katthem är fan hemskt! 

Det började brinna så 80-90 tal katter dog. Troligen av röken...... 

Det är så jävla tragiskt!!!! Liksom dom katterna som bodde där fick en andra chans och dog av elden! 

Om det är en IDIOT som tände eld på det hela hoppas jag verkligen att den får sitt straff!!!!

 
 
JessiCa

JessiCa

19 december 2011 22:33

STÖTAR!? :O Låter ju ingen vidare alls! :S
Har du diskmaskin eller vad kan det vara som utlöser det? Vet att Henkes bror och hans tjej hade en diskmaskin som ledde ström ut i diskbänken så det var rena livsfaran att stå och diska sånt man inte kör i maskin :O

Har också hört om det som hände med katthemmet och kan inte säga så mycket annat än att det är så fruktansvärt tragiskt... :/ Jag hoppas innerligt att det inte är någon som tänt eld, och om det är det så hoppas jag från hjärtat att denne person kommer att få ett rent helvete!

http://stroonger.blogg.se

Felicia

2 januari 2012 12:47

Nej ingen diskmaskin. Och det var väl tur det att jag inte haft det... He he...

Ja om det är något så hoppas jag verkligen att den personen eller dom i så fall får sitt straff!

 
Hanna

Hanna

23 december 2011 12:34

Men fyfan vad elakt! fattar mig inte på pyromaner! Så jävla elakt!
Tur att din granne är snäll i varje fall! Så det finns något hopp för mänskligheten...
Haha
Ha det bra

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Felicia

2 januari 2012 12:46

Ha ha ha ja tur grannen är snäll =)
Sköt om dig kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards