TrueefiL

Alla inlägg under januari 2012

Av Felicia - 10 januari 2012 10:41

i två dagar har jag gjort armhävningar och situps. 

Igår blev det ca 30 situps och 21 armhävningar. 

Idag har det än så länge blivit 35-40 minuters Zumba. Med att lära sig stegen. 


Zumba är inte lätt att lära sig då det är många kordinationer man inte i vanliga fall tänker på + att det är rätt högt tempo. Så även om man gör de i slowmotion (stavning?)  och sen riktigt när man lär sig dom så är det lite svårt att hänga med.! Sen är man ju inte jätte smal så man har överflödigt flöt på kroppen som säkert gör det lite svårare med de kordinationerna med vissa saker... Vanesak helt enkelt men jag kommer nog snart in i det! 


I Lördags kväll efter god god mat vägde jag 88kg. 

Pendlar mellan 85-88 kg. Men det har nog med att det varit olika tider jag vägt mig. =) 


Mitt tränings Chema är egentligen:


Måndag: Zumba + 10 situps

Tisdag: 15*2 Armhävningar + 15*2 Situps

Onsdag: Zumba + 10 Situps

Torsdag: 15*2 Armhävningar + 15*2 Situps

Fredag: Zumba + 10 Situps

Lördag: 5*2 Armhävningar + 5*2 Situps 

Söndag: 5*2 Armhävningar + 5*2 Situps


Sköt om er!


 

Av Felicia - 2 januari 2012 12:47

Ja som det står satan vad dålig jag är på att blogga... Men har ett huvud ämne idag och det är alla jävla djur korsningar och inavel. Ursäkta språket, man ska nog vårda det lite när man bloggar. 


jag tror jag nämnde att jag skaffade kattkompis till Bosse tissan? 

Skulle bara ha en men blev två då hemmet inte var det bästa, eller ah dom hade för många och behövde bli av med några... Så den lilla hanen hittade jag snabbt ett hem åt när man fick han lite mer säker och han landa lite innan nästa flytt. Han flyttade till en riktigt bra Person måste jag säga. Och hon var bra mån om sina katter. (hon hade 2 sedan innan) Bor stort och landet. Men tror det skulle vara inne katt. Men oavsett spelar det ingen roll, han har inte varit så mycket för att gå ut heller för den delen.


Kan ske kännslig för detta? "Dödsannons"

Sen lill skiten som hans syster hette. Hon blev magrare och magrare och slutade leka. Avmaskade alla men det gjorde ingen effekt på henne med vikten, hon åt och drack som hon skulle så inget med det. Sen ballade hennes mage ur totalt. och hon började pissa på mattorna inne på toa och igår på allt nytt som kom på golvet. Som om man skulle tappa en liten duk eller vad som. Efter två dagar av magbesvär (som det syntes i lådan) Vill säga igår, så ställde jag mig och börja diska, pojkvännen satte sig framför tven och kommer snabbt där eter till köket med lill skiten i famnen. Hon blev konstig och började smått blöda i vänstra näsborren. Så vi satt med henne i ca 15 minuter sen gick vi ut och röka igen, jag sprang snabbt upp till en granne och fråga om dom viste vad det kunde vara och min tanke var bara "nej det får inte vara hjärnblödning"... När jag var uppe hos grannen efter max 5 minuter ringen pojkvännen och säger att det hänt igen och denna gången var vänster öga blodigt. Så det var bara att springa hem och kolla till henne. Hon blev blind på det ögat. Vi ringde efter avlivning då hon ännu en gång var helt väck!!! :( Så sen åkte Killen för han skulle hem med. ca 1 km från avlivningen så dog hon i hans famn! *börjar gråta ännu en gång när jag tänker på det* inom ca 45 minuter om inte till och med 30 så fick hon 2 hjärnblödningar eller proppar som gick till hjärnan och dog sedan vid den tredje. 



Sen skulle jag ju skriva om avling över lag. 

Blir trött på dom som korsar bla, rottisar, dobberman, laika, husky och alla dess raser med andra. även kamphundar osv, liksom jag har inget emot blandraser det har jag inte, men vissa raser ska man inte korsa hur som helst. Då slår det slint till slut, kanske inte på första kullen, men deras varlpars valpar kanske det blir ett helvete med.... Nog från mig. 


Sköt om er alla! KRAM 


Föresten får hoppas alla hade en fin nyårsafton. :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards