TrueefiL

Alla inlägg under mars 2012

Av Felicia - 29 mars 2012 12:46

Vaknade av telefonen, sen att killen ringde, precis efter det fick jag ett annat samtal där det var några om skulle komma och hämta 2 svärd och en ljudkrona. 

 


Har nyligen diskat och känns som om hela lägenheten blev så mycket renare, hur kommer det sig?
Härom dagen diskuterade jag och en granne detta. Hur kommer det sig att hela hemmet känns renare bara för att disken i köket försvinner...

Det är något man aldrig lär komma på.

dammsuga ska jag försöka mig på att göra lite senare, annars får jag ta det i morgon. Får se vad jag känner för och orkar.


Kollade runt på barbarella.seoch hittade en spiral som jag gärna skulle vilja unna mig för 25:- men vet inte om jag verkligen ska göra detta... Antingen rosa eller grön, ingen aning... Det återstår att se! 

   

Av Felicia - 28 mars 2012 12:21

Många har diskuterat om den där tjejen som hade hår under armarna och aldrig rakat sig. 

Så nu ska jag skriva allmänt om kroppsbehåring kring både tjejer och killer. 


Tjejer:

Först skulle tjejer ha långt hår, sen helt plötsligt var det okej med kort, då motet ändrade sig. 

Tjejer som inte rakar sig på benen och armhålorna är äckliga. 

Samt intimt är mer och mer vanligt med att unga tjejer till äldre rakar sig där. Då många killar inte killar hår. För det sticks och är jävligt. Sen är det många som tycker att det är äckligt med hår mellan benen då alla vätskor och sperma efter sex kletar in sig. 


Sen är det lite som så som jag förstått det, tjejer som inte rakar sig under armhålorna och benen är homosexuella..! Sen är det som som har vita hår på benen som struntar i att raka sig där för det syns ju ändå inte... 


Jag skiter fullständigt i om en tjej rakar sig eller inte. Det är upp till var och en. 

Jag rakar mig av ren bekvämlighet samt att jag tycker det liktar mindre från underlivet samt armhålorna om man rakar sig. Men visst många fall så slarvar tjejer överlag med detta. Om dom är stressade osv. 


Killar:

Killar ska ha kort hår från början sen är det mer och mer vanligt samt okej med killar med långt hår. 

Killar som rakar ben och armhålor är bögar? Eller vad säger ni, är det inte den stämpeln dom får? 
Visst många anser att det är mer bögigt med en kille som rakar benen än armhålorna...

Sen till underlivet på killar så är det många som tycker killar ska raka sig för att det är mysigare och samma där, det sticks inte och man får inte hår i munnen eller näsan om man suger.

Men en fråga, varför är det mer okej med en kille som rakar könsorganet och ansiktet än att raka ben och armhålorna?..


Jag bryr mig inte om en kille rakar sig på specifika delar eller inte. Så länge dom ser bra ut och trivs med sig själva. Lika så med tjejer faktiskt...


Sen är det alltid person till person vad dom tycker.!


Fattar inte varför det är så mycket fördommar om rakning över lag.


Tjejer som inte fixar ögonbrynen och sminkar sig är dom ovårdade och äckliga för det?... Nej verkligen inte, många behöver inte detta för att se bra ut!


Bilder tagna från google, lite omgjorda bara!


         

Av Felicia - 27 mars 2012 19:25

Testade att göra hallongrottor såhär fast med jordgubbssylt.

Det blev super gott men ska då ha Vispad vaniljgrädde eller glass till för godast resultat! 


 

pic

Av Felicia - 27 mars 2012 01:26

 
Av Felicia - 26 mars 2012 12:40

VARNING STARKA BILDER KOMMER SEDAN!


En tjej på FB drog upp detta ämne på ett lite mer omoget sätt om man frågar mig. ("visst är det moget att va 93:a å skära sig för att få uppmärksamhet?Så jag har resonerat och sagt min åsikt kring det hela. Sen fick jag som svar: "ok, men om jag frågar såhär då.. vill du ha uppmärksamhet?


Då började jag undra vart går gränsen mellan uppmärksamhet och "fly" från livet och lätta ångest, tankar osv.?

Vad anser andra om detta? 

Personen i fråga sa att man ska prata med nära och kära. Men min kommentar på det hela var... Att dom som skurit sig inte vill belasta nära och kära. Och dra ner dom med deras problem... 


Så pratar man med familj och vänner: Vill man då ha uppmärksamhet?

Har man inte långarmat på vintern eller inne där någon kan råka se sår: Vill man då ha uppmärksamhet?

Visar man ärr på sommaren om man har linne och inte långarmad tröja: vill man då ha uppmärksamhet? 


Vart går gränsen mellan uppmärksamhet & dåligt mående & farligt beroende?


       

Av Felicia - 25 mars 2012 13:55

Igår (lördag) kl 11.00 så skulle vi till Killens syster då han skulle klippa sig. Var där ett bra tag. Och var ute och lekte med barnen.. =) Super kul. Sen hem och äta, ut och gå en promenad på en timme med en av grannarnas hund. Senare kom syster. Efter det åkte vi till götene ör att träffa en kompis som grejade i garaget där 2 andra också var där som greja. Kul dag =) Mycket som hänt. 


                 

Av Felicia - 25 mars 2012 13:49

Igår (Lördag) fick jag och min underbara pojkvän besök av min Syster med barn och hennes festman. 

Det var riktigt trevligt. Och kännslosamt. 

Sprang och lekte med barnen. Hela eftermiddagen ca 18.40-22.05 Som dom var på besök. 

Fika, prata, kolla bilder. osv... =) 

Har inga bilder från dagen, men hoppas att jag får det av min syster då dom tog en del =) 

Bella Och Aurora!                                                          Bella Och Melody!


   

Bella Och Stephan!


 

Av Felicia - 25 mars 2012 12:43

I fredags gjorde jag en så kallad Påsk frisyr. Blev faktiskt nöjd, och trivdes i den, och så enkel att göra. Men var kanske lite tidigt?


  • Gör en slinga på den sidan du ska ha flätan. 
  • Fläta sedan hela håret på ena sidan.
  • Sätt i påskfjädrar i början av flätan eller där du vill ha dom. 
  • Fixa till "skavanker" med hårnålar på baksidan och så att fjädrarna sitter bra. 
  • Spraya med hårspray.
  • Sen är det klart.  


           

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards