TrueefiL

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Felicia - 17 mars 2012 18:09

I torsdags eftermiddag skulle jag koka potatis, satte på plattan och satte mig lite framför datorn... 

Efter en liten stund kände jag det börja lukta konstigt så jag gick till köket och såg att jag satte på fel platta där det stog en askkopp. 

Stängde av den och rusade in till grannen då det rök som fan och jag blev så nollstäld så viste inte vad jag skulle göra. 

Slutade med att jag fick vädra i timmar och hålla mig från lägenheten ett tag. Var secunder från att lågorna skulle komma... 


Storstädade igår (fredag) med att torka av allt, och tvätta upp allt som hade den äckliga lukten av brandrök... 

Idag luktar det också men inte lika mycket. knappt något.. =) Började 9.00 på morgonen till 15-14 tiden på eftermiddagen...


Här kommer några bilder på den fina askkoppen som stog i 20 minuten i rinnande iskallt vatten för att få den ner kyld.


       

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards