TrueefiL

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Lång dag och Familje besök...

Av Felicia - 15 april 2012 20:08

Igår var det en riktigt lång dag. 

Gick upp vid halv 9 och åkte vidare sedan till Götene, var på bil firma och handlade. 

Sen hem med matvarorna och vidare till Hällekis för att byta bil med killens far. 

Hem och ta det lite lugnt. Vid 5 tiden fick jag besök av mor, syster och hennes kille samt en vovve. 

Halv sex lämnade vi dom hemma och körde en vän till ett kalas/fest. Hoppade in på Willys i Mariestad för att handla lite extra då syster skickade med pengar så dom kunde äta med oss då vi behövde hanlda lite mer då =) 


Kom hem och fick besök av andreas far en sväng ute då han kom och bytte bil med oss. 

Gick en lite promenad med mor och vovven. (kommer inte ihåg vad tiken heter) 

Syster med kille började med Taccos. Vi åt och kollade på någon fillm som gick på tv och pratade om allt möjligt. 

Diskuterade lite saker med mor min också om diverse diagnoser. Och övrigt. Väldigt intressant att diskutera olika saker... 


Jag satt och låg på en bäddmadrass på golvet och gosa med vovve och klippte klorna på henne medans vi pratade alle sammans. Vid 23 tiden åkte dom vidare hem. (Förstår det då det tar ca en timme eller en och en halv hem för dom...) Sen var det till att slappa lite. Och vila. 03.00 var vi inne i Mariestad igen och hämtade min vän. Så kom inte i sängs förens vid 4 tiden och somnade där omkring eller halv fem? Ingen aning. Vi kollade på Ondskan, men jag somnade ifrån slutet :/ 


Det var min Lördag det =) Här blir det uppdatering på vovven och mig på bäddmadrassen.

Snodd från min mors facebook. =) 

Hehe såg att det är fel på bilden nu när jag laddade upp den xD Skit samma folk förstår nog.

Tabbar kan alla göra i glödens hetta. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 30 juni 2014 01:26

God kväll, eller kanske natt skall man säga om man kollar på klockan, Har varit en lång tid som varit och mycket har hänt. Har inte haft koll på vilken dag det varit eller något. Var fast i alkoholen, men inte druckit sen i tisdags och det känns ...

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59


Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen.  Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem.    Daggens schema:  Dammsuga sovrummet vilket jag...

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu. ...

Av Felicia - 10 mars 2013 16:20

Pulka åkning är roligt. Men jag åkte tefat i en brant backe med gupp och ut på isen i Hällekis stenbrott. Skulle åka lite längre uppe ifrån och det slutade med hjärnskakning blåmärke och ja, nack och rygg ont. 1 bilden är precis efter fallet, 2 bilde...

Av Felicia - 20 februari 2013 22:07

Panikångest i sömnen 2 gånger på en vecka. Skulle vara så Skönt om man kunde hitta en bok om just det. Men inget man hittar utan om de vanligaste ångestanfallen som finns. Det är så hemskt och jag blir alltid lika rädd när jag haft det och min po...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards