TrueefiL

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Felicia - 3 maj 2012 23:04

Jag kan få mina nojjer med att sjunga emellan och ikväll kom jag på en vaggvisa som jag sjungit om och om igen för min katt. Vet inte vart jag fick den ifrån, lägger in kännslor i den hela så blir den bra. ;) Men melodin vet jag inte hur jag ska för klara. 


(Nana,Lala,MmMm går lika dant som texten.Orkade inte skiva i alla nynnanden fullt ut.)


-Titta Mamma titta ser du så söt den är. Kan du tänka dig att den är min...
NaNa NanaNana NaNA nananana...

-Tissan titta tissan ser du hur söt den är. Kan du tänka dig att den är våran.
LaLa LalaLala LaLa lalalala...

-Älskling titta älskling ser du hur bra jag är. Förstår du hur långt vi kommit till sammans.
MmMm Mm,mmMm,mm MmMm mm,mm,mm,mm...

God natt alla! Sov så gott!
Av Felicia - 3 maj 2012 13:05

Igår var det riktigt fint väder, var ute i över 5 timmar utan att tänka mig för.

Har inget mot solen för att skydda mig. 

Så blev en rejäl bränna, men brände som tur var inte sönder mig, tiden sprang iväg med att sitta med grannarna. 

Prata och drack kaffe. Blev en hel del cigg. Tyvärr. Men men =) Trevligt var det. 

Men först dammsög jag och duscha, sen var jag ute i solen, sen hjälpte jag min närmaste granne med en sak, diskade alla disk, gjorde något att äta, sen kollade vi lite serie sen var det bara till att sova. :P

Gick upp vid 08.00 och la mig vid 23.00

Orkar dock inte skriva något längre men det var min dag i alla fall. 

Men förstår inte vart tiden tog vägen igår?... 

Idag om jag går ut SKA jag ha keps, så jag inte bränner ansiktet mer. =}


   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards