TrueefiL

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia - 22 juli 2012 14:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Felicia - 22 juli 2012 13:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Felicia - 22 juli 2012 05:41

Inatt har vi fått gå ut med honom 3 gånger. Ställde ringning kl 3 för att gå ut med honom då han är kass i magen.

 Dock så hade han skitit i hela hallen så Sambon gick ut med honom medans jag städade. Ca 20 i fyra fick jag städa hallen igen från diare. Sen gick jag på promenad umed honom igen, kl4 tänkte vi lägga oss men efter ca 30 min sa han till för att gå ut igen men då pissade han bara... 
De andra gångerna sket han... 

Nu är klockan 04:45 och han ligger i gamla två sitts soffan och sover. 

Väntar in dagen då tillbehören kommer till honom. 

Fått börja med att ge honom kokt ris blandat med blötmat.

Sköt om er ?

Av Felicia - 22 juli 2012 05:39

21/7-2012Idag kom den lilla magra Husky hanen på ett år där förra ägaren inte kunde ha kvar honom. Han är väldigt mager, genom kontakt så hamnade han oss mig och min pojkvän tills han ätit upp sig och ny ägare hittats. Där han kan känna sig trygg och en säker person som vet vad dom ger sig in på...


Sköt om era nära och kära, djuren och er själva kram

Av Felicia - 21 juli 2012 01:16

Humm ingen aning om vad jag ska skriva egentligen. Testar den nya appen så det blir väl ett meningslöst inlägg. Jag lever och idag kom min nya tele iPhone 4s... Super kul med ny tele.... Oj alla dessa punkter, den är nog min bästa vän, och egentligen så spelar inte det någon roll.... ? god natt med er alla, sköt om er ?

Av Felicia - 19 juli 2012 14:24

Varför ska något så enkelt och självklart vara så himla svårt och ta ens ork totalt?
Inte bara en själv som får lida för ens orklöshet. 

Sen så får man bara skuldkänslor av den man älskar för att den säger till en osv. 


Men varför kan det inte bara vara enklare.? 

Varför ska man vara så dålig som inte kan ta tag i det som är så vanligt i vardagen? 

Helt ärligt så idag orkar jag inte med mycket knappt mig själv. 

Så jag tänkte måla min kruka och se hur jag mår men då får jag kommentaren från killen: 

"Varför måla när du istället kan ta tag i lägenheten!"

Mitt svar:
"Varför spela när du kan städa"

Hans svar:
"jag bad dig i 2 veckors tid men vad gjorde du mer än när "hon" var här, det var det enda ni gjorde (dammsuga och plockade iordning) "

Ja så nu sitter jag här och tappa ännu mer ork. 
Funderar på att gå och lägga mig, ville aldrig gå upp. Men så fort jag kommit upp och skulle kolla vad jag skulle ha för kläder i tvätt kassen så började eländet. Då hade in precis all sköljmeddel runnit ur i kassen och på golvet. innan killen såg det och jag koppla så hade jag ju stält den i sängen. Så det är också något jag MÅSTE ta tag i idag. Måste tvätta om alla jävla kläder som är i kassen, byta sängkläder och tvätta det. Skura golvet och ja vad mer? kan rabbla upp massor av saker JAG MÅSTE fixa, plocka iordning, fixa köksbordet sen jag planterade om blommorna, dammsuga, diska, kattlådorna igen, duscha, mm.mm Jag ORKAR INTE!!!! 

Vill ut på semester från mig själv för jag vill inte vara jag i dagsläget. 
Varit nära på att bryta ihop flera gånger idag. 
Och jag är tjock och äcklig. 

Ursäkta detta negativa inlägg men som sagt, jag tvingar INGEN att läsa den. Inte heller kommentera. 
Men visst alltid kul att folk läser så dom har något att prata om osv... =) 

Sköt om er. Kram 

Av Felicia - 16 juli 2012 19:53

Idag så har eftermiddag/kvällen stått av att omplantera några av mina blommor. 

Har för övrigt 11st som jag inte planterade om idag som inte behövs riktigt ännu. 
Men det skall göras senare efter behov... 
Ja sen så hittade jag 4 bebisar av 3 olika blommor som jag planterade tillsammans... 

Ne nu får jag och killen åka till farfar.... 

Nej jag har inte många blommor ;) Har alldeles lagom med blommor ;) <3
Kanske ska skaffa några fler...


           

Av Felicia - 12 juli 2012 15:41

Gick upp vid halv 5 på morgonen. Åt frukost med killen sen åkte han till jobbet. 

Slöa framför datorn en stund och kolla teven. 

Sen "bostöd" =) 
Sen var det dags att åka och handla med killens mor =) 
Blev en hel del inhandlat.  =) 

Snart slutar killen att jobba, så blir det till att laga mat =) 


Sköt om er alla. Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards