TrueefiL

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia - 21 oktober 2012 16:18

Älskade broder jag saknar dig så!
Vi kom så nära varandra den sista tiden, så nära har vi två aldrig varit, men nu i snart två år har ingen kontakt funnits mellan oss. Du vill inte veta av mig, varför? För att mor sa att jag anmälde för att du fAr illa som inte stämde? Eller är det något annat? Skulle så gärna vilja köpa en julklapp till dig, men det är väl dumt med tanke på hur det är. Önskar så av hela mitt hjärta att vi kunde bli vänner igen!
Saknar och älskar dig min lillebror trotts att jag varit jobbig på grund av mina diagnoser innan vi fick reda på det så man förstod. God jul och gott nytt år S!

Av Felicia - 17 oktober 2012 08:18

Lyssna på radion idag mellan 8.30-09.00 då kommer en admin från gruppen prata om ge och ta allt är gratis!!!
P4skaraborg Sveriges radio! Missar ni tiden kan man lyssna på det senare med :)

Av Felicia - 16 oktober 2012 18:30

 

ja det stämmer finns en BRA grupp på facebook vid namn ge och ta allt är gratis! http://www.facebook.com/groups/378973868831285/ 


Alla har bra stämning och bra humor. 

100 tals saker har redan bytt hem!

Vi är även 1876 medlemmar just nu som byter saker. Och det går bara uppåt, vi  har enkla regler.

Och är det något så frågar man på ge och ta "snackis grupp" . http://www.facebook.com/groups/311454542279239/

eller vänder sig till adminerna som mestadels ALLTID är någon inne. 


saker som tex: Smink, kläder, hushållsartiklar, rabattkuponger och massa mer har redan bytt ägare. 

Så varför inte gå med? Du kanske hittar något du söker men är för dyrt för JUST dig att köpa? 

Om inte annat kan man alltid SÖKA saker så kanske någon ger respons på det. 


Ibland står givaren för portot men tyvärr så kan inte alla alltid göra det så man själv får stå för det. 
MEN det står alltid i "annonsen" hur det är med den saken, INNAN du är med i utlottningen! 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards