TrueefiL

Alla inlägg under juni 2013

Av Felicia - 18 juni 2013 05:59

Idag är det dag 2 för killen på jobbet. Och jag har väl blivit nästan den klassiska hemma fru personen. 

Städar och donar. Dock får jag inte laga mat så killen har det klar när han kommer hem. 


Daggens schema: 

Dammsuga sovrummet vilket jag inte han med igår samt röja ännu mer där inne. 

Skura toan. 

Diska som alla dagar. 

Vattna blommorna. 

Hämta killens syster barn på fritis och dagis. 

Betala räkningar

Åka till apoteket


Ja får väl se hur dagen blir. Två pigga barn som är i trots vid 2 tiden. Men får ju se det possitivt, dom är hur underbara som helst samt att ,man får sig en liten motion. 

Får bara tänka på så att man inte låser sig ute. 


Jag återkommer säkerligen senare om det är så. Om jag får det för tråkigt eller något... 


Jo innan jag slutar måste jag ge ett för jäkla bra tips. Putsa fönster i möbelpolich =) Blir skit bra resultat. 
Men då skall det självklart stå på baksidan att man kan ha den till bla fönster.


Pösshej

 

Av Felicia - 9 juni 2013 22:30

Är jobbigt,.. Är det rätt eller fel ens val? En paus är nog bra just nu.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte bra!
 Intressant!
 För lite bilder!
 Dålig!
 Bra men skulle behövas uppdateras oftare!
 Sådär...
 Annat! ... Om du svarade annat skriv det i gästboken!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards